Veelgestelde Vragen
Welkom op onze Veelgestelde Vragen pagina! Hier vind je snel antwoorden op vragen over verzenden, betalingen en retouren.
Bestelling ophalen van vrijdag 30 augustus t/m zondag 1 september!
Welkom op onze Veelgestelde Vragen pagina! Hier vind je snel antwoorden op vragen over verzenden, betalingen en retouren.
Bestellingen worden doorgaans binnen 1-5 werkdagen verwerkt en verzonden. Ophalen is sneller.
De verzendkosten variëren afhankelijk van het gewicht en de bestemming van je bestelling. Tijdens het afrekenen worden de exacte kosten weergegeven.
Ja, je kunt ervoor kiezen om je bestelling op te halen in onze winkel. Selecteer 'Ophalen' bij het afrekenen en wij laten je weten wanneer je bestelling klaar is om opgehaald te worden.
Wij accepteren iDEAL, creditcard (Visa, MasterCard), PayPal en bankoverschrijvingen.
Ja, wij maken gebruik van beveiligde betalingssystemen en versleutelde verbindingen om je gegevens te beschermen.
Controleer je betalingsgegevens en probeer opnieuw. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met onze klantenservice voor hulp.
Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je binnen 14 dagen na ontvangst een retour aanvragen. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en volg de instructies die je ontvangt.
Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het een fout van onze kant betreft, zoals een verkeerd of beschadigd artikel.
Ja, je kunt een artikel ruilen door het oorspronkelijke artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel. Neem contact op met onze klantenservice voor hulp bij het ruilproces.